הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
סגור תפריט

מחלקת הרכש

מנהל מחלקת הרכש: מר סאלח דהאמשה

טלפן  : 046838618  

dsaleh@kfarcana.muni.il

עובד מחלקת הרכש: מר חסאן טאהא

טלפון : 046838517   

thasan@kfarcana.muni.il

שעות עבודת מחלקת הרכש: 

מיום שני עד חמישי משעה 8:00-16:00

ימי שבת משעה 8:00- 15:00

תפקיד מחלקת הרכש

·        אספקת אספקה למחלקות המועצה

·        אספקת אספקה לכל בתי הספר

·        אספקת אספקה לגני הכפר

מחלקת הרכש במועצה מהווה חוליה חשובה אשר מספקת למועצה ולמוסדותיה את כל סוגי הצרכים לפי מסגרת התקציב הרגילה והבלתי רגילה שאושרו עבור המחלקות השונות , לכל אחד הזכות לפנות למחלקת הרכש ולהצטרף לרשימות הספקים בהתאם לתחום עבודתו.

   מחלקת הרכש אחראית על כל מה שקשור לרכישת ריהוט וכלים למועצה, כמו כן כל פרויקט מופעל במועצה חייב אישור מחלקת הרכש, המחלקה מוצאיה הזמנות רכש על פי החוקים המנהליים של המועצה ועל פי דרישות פנימיות ספציפיות במחלקות המועצה גם אחראי על רכוש המועצה.

  מחלקת הרכש מספקת שירותים לכל מוסדי ומחלקות המועצה המקומית תוך התחשבות בצורך להגיש שירות באיכות טובה ביותר ובמחיר סביר על מנת להימנע מחריגה מהתקציב , כדי להשיג זאת, מחלקת הרכש עובדת על פי סטנדרטים גבוהים מאוד של אחריות ומקצועיות, יושר שקיפות ואתיקה. תפקידה של מחלקת הרכש לבצע הזמנות רכש על פי מערכת חוקים קשורים ישירות בנושא שמקורם פרסומי מנכ"ל משרד פנים וחוק הרשות המקומית ולפי הצעות מחיר ועדת המכרזים. מה שקובע את מס' הצעות המחיר שיש לשלוח לספקים לרכישת מוצר או שירות זהו ערכו המהותי, הסכום נקבע על ידי משרד הפנים ומתעדכן מעת לעת כדלקמן:

-         הסכום בשקלים אינו כולל את ערך המס הנוסף

-         מכרז פומבי שפורסם בשני עיתונים יומיים

לאחר הגשת הצעות המחיר וקביעת הזוכה, מגיע שלב קבלת ההזמנה הממוחשבת וחתומה על ידי רשאי החתימות במועצה והוא מתקבל על ידי מגיש ההזמנה והעברת הכסף לחשבון הספק.

 יעילות עבודת המחלקה לא תמיד נמדדת על ידי הגשת המחירים הזולים ביותר אלא באמצעות קבלת החלטות נכונות ויצירת התאמה אידיאלית בין המחיר לאיכות הסחורה או השירות הנרכש , להחלטות מסוג זה השפעות כספיות גורליות.

מחלקת הרכש